Uus ePrisma testversioon on avalik. Tule ja testi meie tulevast epoodi (hetkel veel tellida ei saa) ning anna tagasisidet. Töötame kõvasti, et avada võimalus toodete tellimisele ja pakkuda muid funktsioone! 🙂
Hea ePrisma klient! Tallinna piirkonnas saab nüüd tellida kaupa otse koju ainult Kristiine Prismast. Kui tarneaadress pole uuendatud, võib tekkida veakood 400

Juhised ja vajalik info ePrisma kasutamiseks: tellimuse kinnitus

Kui oled tellimuse valmis saanud ja selle eest tasunud, saadame Sulle e-posti teel tellimuse kinnituse. Nii saad veel üle kontrollida, kas kõik andmed on õiged. Kinnituses on esitatud järgmised tellimuse üldandmed:

  • valitud tarneaeg
  • millisest kauplusest tooted tellisid
  • milliseid tooteid tellisid ja kui palju
  • tellimuse hinnanguline koguhind (kaalutooted võivad lõplikku hinda prognoositavast veidi muuta)
  • Sinu kontaktandmed
  • kauba kättesaamiskoht ja juhised

Peale selle leiad tellimuse kinnitusest klienditeeninduse kontaktandmed juhuks, kui midagi jäi segaseks.

Kui soovid muuta oma tellimuse kättesaamise aega, siis saadame Sulle pärast muudatusi alati uue tellimuse kinnituse. See võimaldab jälgida, et tehtud muudatused salvestati õigesti. Tellimust saab hiljem soovi korral ka tühistada.

4 lihtsat sammu ja kaup käes!

2

Vali kuidas kaupa saada soovid

Otsusta, kas soovid kaubale ise järgi minna, tellida koju või pakiautomaati. Kaupa koju tellides palum sisestada oma täpne aadress. Et kontrollida, kas see jääb meie tarnepiirkonda.

3

Vali millal kaupa saada soovid

Vali endale sobiv tarneaeg.

Kinnita oma tellimus

Vali sobiv makseviis ning kinnita tellimus. See samm on viimane, kui see on tehtud – jääb Sul vaid oodata e-postile  saabuvat tellimuse kinnitust, kulleri kõne või SMSi.

Kui peale tellimuse kinnitust e-postile ei saabu palume võtta ühendust e-Prisma klienditeenindusega, et kontrollida, kas Prisma on tellimuse siiski kätte saanud.