Uus ePrisma testversioon on avalik. Tule ja testi meie tulevast epoodi (hetkel veel tellida ei saa) ning anna tagasisidet. Töötame kõvasti, et avada võimalus toodete tellimisele ja pakkuda muid funktsioone! 🙂
Hea ePrisma klient! Oleme avastanud petturiskeemi, kus kasutatakse Prisma logo, et eksitada kliente. Ametlikult saab kaupa osta ainult meie kodulehelt ja kõik teised lingid ei kuulu Prisma Peremarketile. Ole ettevaatlik ja hoia oma isikuandmeid kaitstud!
ePrismas esineb tehnilisi tõrkeid emailide väljastamisega – komplekteerimise/tellimuse kinnitus. Kinnitame, et oleme teie tellimuse kätte saanud ja see tarnitakse teie valitud tarneajaks. Palume vabandust tekkinud ebamugavuste pärast.

Tutvu kindlasti ePrisma kasutajatingimustega ja märgi, et oled nendega nõustunud.
Boonuse kogumiseks sisesta enda isikukood.

Veebilehel allapoole kerides näed tellimuse maksumust koos tarne, pakkematerjali ja komplekteerimistasuga. Palun pane tähele, et kuvatud hind on tellimuse eeldatav maksumus.
Kui oled valmis tellimuse eest tasuma, vajuta ”Saada tellimus”.


Tellitud toodete eest saad tasuda pangalingi kaudu (SEB, LHV, PocoPay, Citadele, Coop Pank, Swedbank, Luminor, N26, Revolut) või krediitkaardiga (MasterCard, Visa).

Vali sobiv makseviis ning kinnita tellimus. Kui oled internetipangas makse sooritanud, vajuta kindlasti nuppu “Tagasi kaupmehe juurde” ning ära sulge enne ümbersuunamist veebiakent.

E-postile saabub tellimuse kinnitus. Kui tellimuse kinnitust e-postile ei saabu, palume võtta ühendust ePrisma klienditeenindusega, et kontrollida, kas Prisma on tellimuse kätte saanud.

Seejärel jääb vaid oodata kulleri kõne, kui tellisid kulleriga koju. Kui tellisid kauba “Telli ja tule järele” teenusega, siis teavitame sind tellimuse valmimisest e-mailiga.