ePrisma kaupade tellimise ja üleandmise tingimused

Üldist

ePrisma teenus on Prisma poolt osutatav teenus, mis võimaldab klientidel osta teatud tooteid online-keskkonnas. Teenuse eest vastutab AS Prisma Peremarket ja teenust osutatakse koostöös Digital Foodie Oy-ga.

Lahtiolekuajad

ePrisma on avatud ööpäevaringselt. Kaupa antakse üle valitud tarneteenust pakkuva kaupluse lahtiolekuaegadel vastavalt valitud tarneajale.

Tooted

ePrisma tootevalik kattub Prisma kauplustes müügil olevate toodete sortimendiga. Tellida saab ka alkoholi sisaldavaid tooteid.

Toodete hinnad

Kõikide toodete hinnad on Prisma tavapärased hinnad. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu.

ePrisma hindu uuendatakse koos muudatustega Prisma toodete hinnakirjas. Seetõttu on võimalik, et kui olete teinud tellimuse eelmisel päeval, võib mõne toote hind olla järgmiseks päevaks muutunud.

Registreerimine

Teenust kasutades on soovitatav end kasutajaks registreerida. Registreerudes saame edaspidi arvestada kliendi eelistuste, valikute ja ostuajalooga ning saame pakkuda personaalsemat teenust. Peale registreerumist ei ole tarvis iga kord tellimisel enda kontaktandmeid uuesti sisestada. ePrismal on õigus registreerimine keelata ja vajaduse korral kliendi kasutajakonto oma äranägemisel sulgeda.

Kliendid

Klient peab olema vähemalt 16 aastat vana ja teovõimeline füüsiline isik. Klient vastutab ePrisma teenuse läbi esitatud andmete õigsuse ning kasutajatunnuse ja salasõna kasutamise ning hoidmise eest.

Üleandmisajad

Tellitud ostud saab kätte valitud tarneteenust pakkuvast Prisma kauplusest tellimise käigus valitud tarneajal. Kaupluste lahtiolekuajad ja võimalikud tarneajad leiate ePrismast.

Tellimuse muutmine

Esitatud tellimust saab muuta seni, kuni seda ei ole veel komplekteerima hakatud. Muuta saab nii tooteid, enda andmeid kui ka tarneaega. Samuti saab tellimust tühistada seni, kuni seda ei ole komplekteerima hakatud. Tellimuse olekut saab jälgida ePrisma teenuse kaudu.

Maksmine

Maksmine toimub kaupluses kohapeal. Maksevahendiks sobivad eurod, kõik levinumad krediitkaardid (Visa, Mastercard, Amex, Diners), rahvusvahelised pangakaardid (Maestro, Visa Electron) ning kiibi ja Visa-funktsiooniga varustatud S-Etukortti. S-Etukortti kasutamisel võetakse tehtud ostudele vastav summa maha teie S-kontolt (Debit) või krediidikontolt (Credit).

Kauba üleandmine

Kaup antakse üle valitud tarneteenust pakkuvas Prisma kaupluses. Tooted tuuakse üleandmisaja alguseks üleandmispunkti. Oste hoitakse üleandmispunktis kuni üleandmisaja lõppemiseni. Peale tellimuse esitamist saadetakse teile e-kirjaga kauba kättesaamise juhised koos kaardiga, kuhu on märgitud üleandmispunkti asukoht.

Toodete asendamine

Vahel võib juhtuda, et teie tellitud toode on kauplusest ajutiselt otsa saanud. Tellimuse kinnituse lehel saate määrata, kas lubate sellisel puhul Prismal tooteid asendada sarnase tootega. Asendustoote hind võib esialgsest mõnevõrra erineda. Erinevused on enamasti siiski üsna väikesed ja kauplus püüab leida puuduva toote asemele nii kvaliteedi kui ka hinna poolest võimalikult sarnase toote.

Tellimus

Kui sobiv ostukorv on kokku pandud, saate liikuda edasi tellimuse lõpliku kinnitamise juurde, vajutades nuppu „Telli”. Enne tellimuse kinnitamist palun kontrollige üle tellimuse andmed.

Tellimuse kinnitus

Kui olete tellimuse esitanud, saadetakse teile mõne hetke pärast e-kirjaga tellimuse kinnitus. E-kirja manuses on tellimuse kinnitus ka kergesti kasutatava PDF-failina. Kontrollige, kas teie tellimus on kõigis osades just selline, nagu soovisite. Kui märkate tellimuse kinnituses midagi sellist, mida te pole tellides soovinud, võtke palun kohe ühendust meie klienditeenindusega.

Tšekk

ePrisma teenuse kasutamisel väljastatakse kliendile tavapärane ostudokument. Kindluse huvides kontrollige palun kauba kättesaamisel, kas kõik tellitud tooted on kotis olemas.

Boonus

ePrisma teenuse kaudu tehtud sisseostude eest antakse boonuspunkte. Boonuse arvestamiseks tuleb kaupluses teenuse eest tasumisel sisestada enda ID-kaart makseterminali.

Tarnimine

ePrisma teenus ei hõlma kauba kohaletoimetamist. Kõik tellitud kaubad saab kätte valitud tarneteenust pakkuvast Prisma kauplusest, kus need pakituna klienti ootavad.

Poolte vastutus

ePrisma kasutaja vastutab selle eest, et tema kasutajatunnuse ja salasõnaga toimuv teenuse kasutamine vastaks käesolevatele kasutustingimustele. Kasutaja vastutab salasõna salajas hoidmise eest.

ePrisma ei vastuta kahjude eest, mis tulenevad kliendile sellest, et teenus ei ole kasutatav. ePrisma ei garanteeri teenuse osutamise katkematust ja veatust. ePrisma ei vastuta vääramatu jõu juhtumitest põhjustatud hilinemiste eest.

Nimetatud tingimuste alusel ei piirata siiski sellist vastutust, mida ei saa välistada ega piirata kohalduvate tarbijakaitse normide alusel.

Reklamatsioonid

Tellimuse kinnituses nimetatakse ära tellitud tooted ja tellija valitud tarneaeg. Tellimustega seotud reklamatsioonid tuleb esitada ePrisma klienditeenindusele aadressil info@prismamarket.ee või telefonil +372 6809 600 (tööpäeviti 8.30-17.00) hiljemalt kaks päeva pärast tellimuse täitmist. Kui tellimuse ja esitatud kaebusega seoses esineb ebaselguseid, võtame tellijaga ühendust. Kui mõne toote juures ilmneb mingi viga, palume võtta ühendust meie klienditeenindusega.

Võimalike kliendi ja AS Prisma Peremarketi vaheliste erimeelsuste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest seadustest. Kui ostjaks on eraisik, võib tarbijakaitseamet (tarbijakaebuste komisjon) abistada tarbekaupu puudutavate erimeelsuste korral. Viimase võimalusena lahendatakse ostu-müügilepingut või tellimis- ja tarnetingimusi puudutavad erimeelsused Eesti kohtus.

Veebipõhine vaidluste lahendamine (ODR): http://ec.europa.eu/odr

Isikuandmed ja nende kasutamine

ePrisma teenust kasutavate klientide isikuandmed kogutakse kokku ja hoitakse AS Prisma Peremarketi hallatavas kliendiregistris. Isikuandmete kasutamist puudutav registri kasutamise kord on toodud välja ePrisma privaatsuse ja teenusetingimuste lehel. Registreerimisega annab klient oma nõusoleku isikuandmete töötlemiseks isikuandmete kaitse reeglite kohaselt.

Teenusepakkuja ametlikud kontaktandmed

Prisma Peremarket AS
Registrikood Eestis: 10569681
Büroo aadress: A. H. Tammsaare tee 118D, Tallinn, Eesti
Postiaadress: A. H. Tammsaare 118D, 12918 Tallinn, Eesti

Kontaktandmed

www.prismamarket.ee
Klienditeeninduse telefon +372 6809 600
E-post: info(at)prismamarket.ee

Kasutajatingimused alates kojuveo teenuse avamisest  – link