Prisma Konto kliendiprogrammi lepingutingimused
1. Pooled
Neid tingimusi kohaldatakse kliendi ja Prisma Peremarket AS-i (edaspidi „Prisma“) vahel kliendiprogrammiga liitumisel või seda kasutades. Kliendiprogramm on mõeldud vähemalt 16-aastastele eraisikust klientidele. Soodustused määratakse ostukäitumise alusel ja programm on personaalselt kohandatud.
2. Kliendiprogrammi täpsem sisu
Pakume teile tasuta personaalseid soodustusi ja kampaaniaid. Soodustused ja kampaaniad võivad muutuda ilma eraldi ette teatamata. Kliendiprogrammi täpsemad soodustused määratakse kehtivate reeglite kohaselt ja need võivad sisaldada ka koostööpartnerite pakutavaid soodustusi. Andmeid töödeldakse kehtivate andmekaitsetingimuste kohaselt ja neid võib muuhulgas kasutada täpsemate analüüside tegemiseks ning teenuste ja tootevaliku optimeerimiseks ning soodustuste suunamiseks või turunduseks. Võime ka saata teile tehtud ostudel põhinevaid küsitlusi.
Kliendiprogrammi reegleid võidakse muuta mistahes ajal ilma eraldi ette teatamata.
Kasutades kliendiprogrammi, salvestame andmeid teie poekülastuste, ostetud toodete ja tarbitud teenuste, koguste, kasutatud soodustuste, kviitungi lõppsumma ning maksetehinguga seotud andmeid ja muud vastavat teavet. Võime ka õigusaktides lubatud piirides lisada kliendiprogrammi rakendustest saadud võrgukäitumise andmeid, kui olete registreeritud kasutaja.
3. Teie kohustused
Teie kohustus on esitada õiged kontaktandmed, neid vajadusel uuendada ning kasutada kliendiprogrammi käesolevate tingimuste ja kehtivate õigusaktide alusel.
4. Lepingu lõpetamine ja tühistamine
Lepingu saab veebiteenuse kaudu mistahes ajal tühistada, valides „Sulge Konto“ või külastades klienditeenindust. Tühistamine hakkab kehtima koheselt ja see lõpetab ka lepingu kehtivuse.
5. Kliendiprogrammi lõpetamine ja muutmine
Võite kliendiprogrammis osalemise mistahes ajal tühistada. Peremarket võib programmi lõpetada 10-päevase etteteatamisajaga või mõjuval põhjusel ka kohe. Peremarket võib ka tõkestada kliendiprogrammile juurdepääsu.
Lepingutingimusi võidakse uuendada. Lepingutingimuste olulistest muudatustest antakse sobival moel teada. Kui te ei ole kliendiprogrammi kasutanud rohkem kui kaks aastat, võib Peremarket lepingu lõpetada ja andmed alaliselt kustutada.
6. Erimeelsuste lahendamine ja kahjude hüvitamise kohustus
Kui käesolevaid osalemistingimusi puudutavaid erimeelsusi ei õnnestu lahendada poolte vahel peetavate läbirääkimiste teel, võib klient anda juhtumi lahendamiseks Eesti Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile või esitada hagi seadusjärgses korras oma elukohajärgses esimese astme kohtus. Lisaks on kliendil võimalus algatada tarbijakaitseprobleemi käsitlemine Euroopa Komisjoni hallatavas vaidluste veebipõhise lahendamise keskkonnas aadressil https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Teil on õigus hüvitisele käesoleva lepinguga seotud teenusest tulenevast veast teile tekkinud otsese ja vahetu kahju korral vastavalt Eesti tarbijakaitse seaduse sätetele. Me ei vastuta siiski teile tekkinud kaudsete kahjude eest. Hüvitamiskohustus on piiratud kehtiva tarbijakaitse seaduse alusel hüvitatavate kahjudega ning me ei vastuta muude kahjude eest. Vastutuse piirangud ei puuduta meie suhtes kehtival eraldi garantiikohustusel põhinevaid hüvitamiskohustusi.