Otse sisu juurde
Prisma
Tooted

Kuidas tellida ja tellimust muuta

ePrisma on Prisma epood, kust tellida on mugav ja lihtne. Ostud saad teha veebilehel prismamarket.ee. Tellimist alustades on hea esmalt sisse logida. Kui oled sisse logitud, saad oma ostude eest boonust ning sinu tehtud tellimused salvestatakse kas ostunimekirjade või kohandatud soovituste jaoks.

Kuidas esitada tellimust?

1. Sisesta aadress, kuhu soovid kaupa tellida

Aadressi sisestades näed sulle saadaolevaid tarnevõimalusi. Näiteks võid tellida kauba koju või lähimasse väljastuspunkti sulle kõige mugavama asukohaga kaupluses.

2. Vali tarneviis ja tarneaeg

Saad oma ostudele ise järele tulla või need koju tellida. Järeletulemise ja kojutarne jaoks kuvatakse suur valik ajavahemikke. Tarneviisi saad oma vajadustest lähtuvalt mugavalt muuta!

3. Lisa tooted ostukorvi

See on ostlemise kõige toredam osa: kasuta oma ostunimekirju, vali lemmiktooteid või vaata, mida uut meilt leiad. Kui paned toote ostukorvi, saad komplekteerijale jätta ka oma soove toote kohta. Vahest soovid toote asendamist või sulle meeldivad kindlat tüüpi banaanid. Ostukorvi summa on sulle igal hetkel hõlpsalt nähtav.

4. Esita oma tellimus

Vaata oma tellimus üle ning vali, kas maksad deebet- või krediitkaardiga. Lõppsumma võetakse sinu kaardilt alles siis, kui sinu tellimus on komplekteeritud. Seega veendu, et sinu kaardil on selleks hetkeks piisavalt raha. Vaata maksmise kohta lisainfot siit.

5. Muuda oma tellimust

Nii mõnelegi meist tuleb kapis puuduv asi meelde just siis, kui tellimus on esitatud. Pärast tellimuse esitamist saad hõlpsalt tooteid lisada või eemaldada ning muuta tarneaega kuni tellimuskinnituses märgitud ajani. Tellimuse muutmiseks saad kasutada näiteks kinnitusmeilis olevat linki.

Kiirtellimusi ei saa pärast tellimuse esitamist muuta!

6. Ole mureta

Me toome sinu tellimuse kas sinu valitud väljastuspunkti või koduukseni. Teatame sind alati, kui tellimus on väljastatud või kohale toodud. Kohtume peagi!

Sinu valitud tarneaeg või järeletulemise aeg jääb sulle broneerituks kas 15 minutiks või seni, kuni ostukorvi muutmine on aktiivne. Kui sulged brauseri tellimust esitamata, vabaneb sinu valitud aeg teistele broneerimiseks.

Soovitame! Kui sinu tellimus sisaldab erakordselt suurt arvu üksikuid tooteid, peaksid tellimuse esitama mitte varem kui 2–3 päeva ette. Toodete saadavust saad küsida ka kauplusest.

KKK

Kas minu valitud kauplus mõjutab seda, milliseid tooteid saan tellida?

Jah, kuna komplekteerimine toimub sinu valitud kaupluses. Tootevalik on eri kauplustes mõnevõrra erinev.

Kas ma saan kauplust vahetada, kui olen juba kaubad ostukorvi kogunud?

Jah, saad seda teha. Kuid pane tähele, et tootevalik on eri kauplustes mõnevõrra erinev. Kui juba ostukorvi valitud toode ei ole teises kaupluses saadaval, näed selle kohta teadet oma ostukorvis.

Kas saan kasutada oma eelmisi ePrisma tellimusi?

Muidugi! Kui oled sisse loginud, saad oma eelmise tellimuse tooted kopeerida otse ostukorvi ning kasutada seda uueks tellimuseks. Samuti saad eelnevalt koostada ostunimekirju oma lemmiktoodetest.

Kas saan oma lemmikud salvestada?

Jah, kui oled sisse loginud, saad oma lemmikuid salvestada, vaadata, kustutada ja ostukorvi lisada, klõpsates tootekaardi ülanurgas oleval südamel. Me ei kasuta infot sinu lemmiktoodete kohta muudel eesmärkidel.

Kuidas leian oma eelmised tellimused?

Kui oled sisse loginud, klõpsa lehekülje paremas ülanurgas oleval inimfiguuri ikoonil ning vali „Tellimused“. Tellimuste lehel näed nii oma aktiivseid tellimusi kui ka ePrisma uue veebipoe lehel varem tehtud tellimusi. Ostukorvi saad kopeerida mis tahes varasema tellimuse.

Kui soovid lisateavet andmetöötlemise kohta, loe meie privaatsuspoliitikat.

Olen juba tellimuse esitanud, kuid tahaksin veel midagi lisada. Kas saan oma tellimust muuta?

Paljusid tellimusi saate muuta! Kojuveoga ja järeletulemisega tellimusi saab muuta kuni tellimuskinnituse meilis märgitud ajani. Kiirtellimusi ei saa pärast tellimuse esitamist muuta.

Muuda oma tellimust korraga ühes seadmes. Oma tellimust saad muuta või tühistada kuni tellimuse kinnituses märgitud ajani. Kui oled sisse loginud, saad oma tellimust muuta otse tellimuse kinnituse lehel või lehel „Tellimused“. Oma tellimusele pääsete ligi sulle meiliga saadetud tellimuskinnituse kaudu. Kui oled oma muudetud tellimuse esitanud ja saanud kinnitusmeili, on sinu muudatused salvestatud.

Kuidas saan oma tellimuse tühistada?

Ava meiliga saadud tellimuskinnitus ja klõpsa „Muudan tellimust“. Avaneb veebipoe tellimise lehekülg. Saad tellimuse tühistada või muudatused kinnitada. Samuti saad meili, mis kinnitab tellimuse tühistamist.