ePrisma tellimis- ja tarnetingimused
Kehtivad kuni edasiste teadeteni, uuendatud 30.09.2024. Tingimused kehtivad ePrisma tellimustele.
Need tingimused kehtivad AS Prisma Peremarketi e-poes (veebipoes).
1. Kliendi ja ePrisma vaheline leping
1.1 Antud tingimuste puhul on tegemist sinu ja ePrisma vahelise lepinguga. Kui ostad kliendina veebipoest, kohaldatakse tehingu suhtes ka tarbijakaitseseadust. Sinu kohustus on need tingimused läbi lugeda ning salvestada iga enda tehtud tellimuse kohta kehtivad tingimused.
1.2 ePrismal on õigus muuta teenuse sisu ja antud tingimusi, siis on oluline, et loeksid tingimused läbi enne iga tellimust. Kehtivad tingimused leiate veebipoest.
2. ePrismast tellimine
2.1 ePrismastT tellimine eeldab, et nõustud nende tingimustega, täidad tingimuste nõudeid ning annad enda kohta täielikku ja tõest teavet.
2.2 Tellimuse saad esitada registreerimata.
2.3 ePrismal on õigus tellimuse kohaletoimetamisest keelduda.
2.4 Võimalikku sooduskoodi kasutage e-poes tellimust vormistades. Hiljem ei saa koodi tellimusele lisada ning mitut koodi ei ole võimalik korraga kasutada. Pane tähele, et soodustus ei kehti järgmistele tootegruppidele: alkohol, imiku piimasegu, postmargid, ajakirjad. Sooduskoodi saab tellimuselt eemaldada, kui neile tootegruppidele kehtib soodustus.
2.5 Kui tellimus sisaldab erakordselt suurt arvu üht või mitut toodet, soovitame võtta ühendust poe klienditeenindusega ning veenduda toodete saadavuses.
3. Tellimuse muutmine
3.1 Oma ePrisma tellimust saad tasuta muuta kuni tellimuse kinnituses märgitud ajani. Muuta saad nii tellimuse sisu kui ka tarneaega. Kiirtellimusi ei ole võimalik muuta.
3.2 Pärast muutmisperioodi lõppu ei ole enam võimalik muuta tellimust, mis on komplekteerimisel või juba komplekteeritud. Klient saab oma tellimuse tühistada vastavalt punktile 4.
3.3 Pane tähele, et tellimuse muutmise link on isiklik. Ära jaga oma linki kolmandate isikutega ning tehtud muudatuste eest vastutad sina.
4. Tellimuse tühistamine
4.1 Kogu tellimuse saad tasuta tühistada kuni tellimuse kinnituses märgitud tähtajani. Tühistada saad tellimuse kinnituses oleva lingi kaudu või helistades kaupluse klienditeenindusse selle lahtiolekuaegadel. Kui tühistad oma tellimuse pärast komplekteerimise algust, võtab veebipood juba tehtud töö eest teenustasu (pakendi-, komplekteerimise või kojuveo-tasu).
Lisainfot taganemisõiguse kohta leiate altpoolt, punktist 11.
5. Hinnad
5.1 ePrismas kuvatakse poes hetkel kehtivat hinda. Komplekteerimise hetkel võib hind olla poes muutunud, kuid me ei küsi kunagi suuremat hinda kui e-poest tellimise ajal kehtinud hind. Kõik e-poe hinnad sisaldavad käibemaksu.
5.2 Mõned tooted kaalutakse kaupluses ning nende hind määratakse kaalu järgi. Sellised tooted on näiteks puu- ja köögiviljad, teenindusleti tooted, pagaritooted ja juustud. E-poes tellitakse need tooted tükikaupa ning toote kohta on kuvatud kilohind ja kaalul põhinev ligikaudne ühikuhind. Teisisõnu, ostukorvi kantakse selliste toodete ligikaudne hind ning lõplik hind määratakse alles kaupluses toimuva komplekteerimise ja kaalumise käigus. Mõned puu- ja köögiviljad on müügil ühikuhinnaga, sel juhul moodustub koguhind ühikute arvust ning lõplik hind on kliendile kohe teada. Iga ühikuhinnaga toote jaoks on määratud keskmine kaal ning ühikuhind arvutatakse, korrutades keskmise kaalu toote kilohinnaga. Püüame alati valida tooteid, mis on keskmisele kaalule võimalikult lähedal, kuid olenevalt saadavusest võib toodete kaal varieeruda. Ühikuhind on märgitud tootekaardil ning tootelehel, keskmine kaal tootelehel.
5.3 Pakkematerjalide eest küsime tasu tegeliku kasutuse järgi, kuid alati vähemalt 0,99 eurot. Tellimused komplekteerime peamiselt pappkastidesse.
5.4 Mõnel tootel on ostumahu piirang. Piirangust anname teile teada tootelehel või kampaanialehel. Ostumahu piiranguid arvestatakse kauplusepõhiselt.
5.5 Pandimärgiga joogipakendile lisandub tagatisraha, mille suurus on märgitud toote juures eraldi hinnana.
6. Kohaletoimetamise kulud
6.1 ePrismas on kasutusel paindlik tarnehind, mis tähendab, et tarnehinnad varieeruvad olenevalt tarneviisist ja tarneajast. Täpne tarnehind teatatakse sulle tarneaja valimisel ning tellimise viimases etapis, enne tellimuse saatmist. Tarnehinda võivad muu hulgas mõjutada tellimuse esitamise aeg, tarne kuupäev ja kellaaeg, makseviis, tellimuse suurus või eraldi määratletud sooduskoodid ja kampaaniad.
6.2 Lisaks kohaletoimetamise kuludele lisab ePrisma ka pakkematerjali tasu. Pakkematerjali tasu on näha tellimuse lõpus, enne tellimuse kinnitamist.
7. Toodete võimalikud puudused ja asendamine
7.1 Mõnikord võib juhtuda, et sinu tellitud toode on kaupluse laost ajutiselt otsas. Sellistel juhtudel saad tellimisetapi ostukorvi kokkuvõttes valida puuduva toote asendamise sarnase tootega. Tellimust tehes saate lubada tootepõhist asendamist, sel juhul asendab ePrisma sinu tellitud toote sarnase tootega vastavalt alltoodud põhimõtetele.
7.2 Püüame valida asendustoote nii, et see vastaks koguselt, kvaliteedilt ja hinnalt võimalikult täpselt originaaltootele. Kui oled tellimisel lubanud toote asendamise, püüame komplekteerides alati asendada otsas oleva toote sarnase tootega. Komplekteerimisel lähtume eelkõige järgmistest asenduspõhimõtetest:
- Laktoosivaba asendatakse laktoosivabaga.
- Vähese laktoosisisaldusega asendatakse kas vähese laktoosisisalduse või laktoosivaba tootega.
- Gluteenivaba asendatakse gluteenivabaga.
- Mahetoode asendatakse mahetootega.
- Suhkruvaba asendatakse suhkruvabaga.
- Vähese kalorsusega asendatakse vähese kalorsusega tootega.
- Kodumaine asendatakse kodumaisega.
- Toode asendatakse tootega, millel on sama maitse.
7.3 Kui sinu tellitud toode on laost otsas ning sa ei ole lubanud seda asendada või kui seda ei ole võimalik asendada, siis toodet ei tarnita ega võeta selle eest tasu.
7.4 Asendatud tooted ei lähe sulle maksma rohkem kui originaaltoode, mille oma tellimusele lisasite.
8. Kohaletoimetamine ja järeletulemine
8.1 Tellimisetapis on sul kliendina võimalik valida kas järeletulemine või kojuvedu. Kojuveo korral toimetatakse tellimus kohale sinu valitud ajavahemiku jooksul. Järeletulemise korral on tellimus järeletulemiseks saadaval alates valitud ajavahemikust kuni ajavahemiku lõpuni. Mõlema tarneviisi korral vastutab ePrismale täpse tarneaadressi andmise eest klient. Veebipoe süsteem ei kontrolli täpset tarneaadressi, seega sisesta aadress hoolikalt. Tarnetsoonidel võivad olla kauplusepõhised piirid. Neid näidatakse tellimise ajal tarnetehingu valimisel.
8.2 Kui kohaletoimetamine pole võimalik sinust oleneval põhjusel (näiteks olukorras, kus kedagi pole kokkulepitud ajal tellimust vastu võtmas), võtame tehtud töö eest teenustasu (pakendamise, komplekteerimise või kojuveotasu). Tellimust sulle koju toimetades helistab meie autojuht alati uksekella või koputab uksele. Kui sa ei võta tellimust vastu kokkulepitud tarneajal, püüame sinuga ühendust saada ning edasised meetmed kokku leppida. Kui tellimuse kojuveo eest on ette makstud, on võimalik tellimus sinu soovi korral ukse taha jätta. Meie vastutus kauba ja kaupade külmahela eest lõpeb siis, kui autojuht on kauba tarneaadressile jätnud. Kui saadetis viiakse kauplusse tagasi, vastutab klient kõigi tagastamisega kaasnevate kulude eest, sealhulgas transpordi- ja käitlemiskulud, edasimüügiks kõlbmatute toodete hind ning lisatöö.
8.3 Kui tellimus jõuab meile tagasi sinust oleneval põhjusel ning ePrisma ja klient pole tellimuse kohaletoimetamises uuesti kokku leppinud, ei garanteeri ePrisma, et sinu tellimuse saab hiljem kohale toimetada või sellele järele tulla. Kui tellimust ei ole kohale toimetatud sinust oleneval põhjusel ning sinu tellimuses olevad tooted tagastatakse kauplusse, tagastame sinu tellimuse eest makstud hinna, millest on maha arvatud tagastamiskulud (edasimüügiks kõlbmatute toodete hind ja teenustasu (pakendamise, komplekteerimise või kojuveotasu)).
8.4 Kui soovid oma tellimuse tarneaega muuta, siis tehke seda kindlasti enne tellimuse muutmisaja lõppemist. Kui tellimuse muutmisaeg on lõppenud, ei saa kojuveo aega enam muuta, kuna meie marsruut on järgmiseks tarnevooruks juba kinnitatud. Kui sinu tellimuse kojuveo aeg samal päeval sulle ei sobi, siis tühista oma tellimus ning tee uus tellimus soovitud ajaks.
8.7 Kui kojuvedu mingil põhjusel viibib, võtame sinuga ühendust. Kui vaja, saab e-poes tellimuse lähtekauplust muuta, et tellimuse saab erandkorras ikkagi kauplusest kätte või kohale toimetada.
8.8 Järeletulemisega tellimused komplekteeritakse järeletulemispunkti hiljemalt sinu valitud järeletulemise vahemiku alguseks. Kui sinu tellimus on järeletulemiseks valmis, saadame teile teavitusmeili. Kui sa ei saa oma tellimusele järele tulla või ei saa seda teha valitud või kokku lepitud ajavahemiku jooksul, tuleb sul tasuda tagastamisega seotud kulud (vt punkti 8.3).
8.9 Alkohoolseid jooke sisaldavad tellimused antakse üle ainult täiskasvanud klientidele isikut tõendava dokumendi alusel. ePrisma autojuhil on mõjuval põhjusel õigus vanusekontrolli tõendiks isikut tõendavat dokumenti pildistada ning registreerida selle viis (5) viimast numbrit või keelduda eelmainitud tooteid üle andmast, kui isikut tõendavat dokumenti ei esitata.
9. Maksmine
9.1 Tellimise etapis palutakse sul valida makseviis ePrisma pakutavate võimaluste hulgast. Makseviisidega võivad kaasneda lisatasud, mis kuvatakse veebipoes makseviisi valides. Võimalikud lisatasud kuvatakse tellimuse kinnitusel ning kviitungil eraldi reana.
9.2 ePrisma tellimuste eest ei saa tasuda sularahas, sotsiaalkindlustusameti vautšeri ega lõunavautšeriga.
9.3 Kui peame muutma tarneviisi või tarneaega sinust oleneval põhjusel, näiteks kui maksekaardilt ei ole võimalik tasu võtta või kui sa ei ole kokkulepitud tarneajal kohal, jääb kehtima esialgne tarnetasu. ePrisma ei ole kohustatud tagastama muudatusest tingitud tarnetasude erinevust. Tellimuse eest võetakse tasu siis, kui tooted on komplekteeritud. Kui tasumine ei õnnestu, võib ePrisma oma äranägemisel jätta tooted sulle tarnimata või küsida sinult makse hiljem, viimasel juhul peab klient ePrismale viivitamata makse tegema.
9.4 ePrisma aktsepteerib e-poe jaoks väljastatud kehtivaid sooduskoode. Sooduskoodi väärtus lahutatakse tellimuse kogusummast. ePrisma sooduskoodid võivad kehtida vaid teatud kauplustes ning e-pood võib keelduda sooduskoodi väljastamast isegi juhul, kui e-poe tellimissüsteem seda aktsepteerib. Sooduskoodi tingimusi saad küsida ePrisma klienditeenindusest. Kui sooduskoodi väärtus on suurem kui ostude kogusumma, ei tagasta veebipood kliendile ülejääki.
9.5 Tellimust tehes sõlmitakse sinu ja ePrisma vahel siduv leping toodete komplekteerimiseks. Toodete komplekteerimisega kaasnevad e-poele kulud. Seetõttu pead veenduma, et sinu maksekaardil on tellimuse eest tasumiseks piisavalt raha ning et oled meile andnud ajakohased kaardiandmed.
10. Taganemisõigus
10.1 Kui kasutad ePrismat tarbijana, on sul seadusest tulenev õigus tühistada tööstuskaupade ost ilma erilise põhjuseta. Toidukaupade puhul taganemisõigus puudub.
Toiduained ja muud kergesti riknevad tooted
10.2 Toidukaupade või muude kergesti riknevate või aeguvate toodete ostu korral ei ole tagastamis- või taganemisõigust, samuti mitte selliste toodete puhul, mis oma olemuselt on pärast tarnimist lahutamatult segunenud teiste kaupadega. Seetõttu ei saa sa taganemisõiguse raames tagastada näiteks ostetud toitu.
Ärikliendid
10.3 Äriklientidel ei ole tagastamis- ega tühistamisõigust.
Tööstuskaubad
10.4 Kui allpool pole märgitud teisiti, kehtib ePrismast tehtud tööstuskaupade ostule 14-päevane taganemisõigus. 14-päevast perioodi arvestatakse alates toodete kättesaamise hetkest.
10.5 Kui soovid tühistada tööstuskauba ostu, palume sul esitada tühistamisavaldus, selleks võtke ühendust klienditeenindusega. Tühistamisavaldust ei saa anda ePrisma autojuhtide kätte.
10.6 Kui ostu tühistad, palume kauba viivitamata tagastada mitte hiljem kui 14 päeva pärast tühistamisavalduse esitamist. Sa oled kohustatud tasuma toodete tagastamisega seotud otsesed kulud. Kui ostud tühistad, teeme sulle makstud ja tühistamisel tagastatud toodete eest tagasimakse viivitamata, mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast tühistamisavalduse saamisest.
10.7 Tööstuskaupade tehingute tühistamisele rakendame järgmisi piiranguid:
- Mänge, filme, ajakirju, tarkvara ja muid suletud pakendis tooteid ei saa tagastada, kui toote pakend/pitser on avatud.
- Operatsioonisüsteemi arvutisse paigaldamisel lõpeb tagastamisõigus.
- Hügieeni- ja intiimtooteid ei saa tagastada pärast pakendi avamist. Hügieeni- ja intiimtooted on epilaatorid, raseerijad, maskid, juukselõikurid ning nina-/kõrvakarvade lõikurid, juuksehooldusseadmed ja habemehooldusseadmed, elektrilised hambaharjad ja suuhügieeniseadmed, termomeetrid, vererõhu- ja veresuhkrumõõturid, samuti alkomeetrid, kõrvasisesed kuularid ja vabakäeseadmed.
- Tootele ei anta tagastusõigust ja/või ostust taganemise õigust, kui see on toodetud või kohandatud tarbija nõuete järgi või selgelt isiklikele vajadustele vastavaks.
11. Garantii ja vastutus puuduste korral
11.1 ePrismast ostetud tööstuskaupadel on tootja garantii. Garantiiaeg on eri toodetel erinev ning märgitud veebipoes. Tellitud tootele lisame paberil garantiikviitungi.
11.2 Meil on seaduslik vastutus toote võimalike puuduste eest. Palume sul tarnitud toodete seisukorda viivitamata kontrollida ning tagastada kõik defektsed tooted originaalpakendis ja koos lisatarvikutega selle kaupluse infolauda, kus tellimus komplekteeriti. Enne tagastamist saate ka kauplusega ühendust võtta.
11.3 Vea korral püüame vea parandada, asendada puudustega toote puudusteta tootega või tagastada sulle toote maksumuse sularahas. Mõnikord on puuduse tuvastamiseks vajalik saata toode tootjale või maaletoojale kontrollimiseks.
12. Kaebused
12.1 Palume sul tellimustega seotud kaebused esitada klienditeenindusele. Suhtluskanalid leiad ePrismast, kaupluste ja lahtiolekuaegade lehelt.
12.2 Soovitame esitada kaebuse esimesel võimalusel ning toiduainete korral hiljemalt kaks päeva pärast kohaletoimetamist või komplekteerimist. Toiduainete kasutusaeg võib olla väga lühike, sellisel juhul hõlbustab kiire kontaktivõtt kauplusega puudustega .
13. Andmekaitse
13.1 Töötleme sinu isikuandmeid vastavalt meie privaatsuspoliitikale.
13.2 Ostude komplekteerimiseks ja transportimiseks võime kasutada alltöövõtjaid. Meie komplekteerijatel ja autojuhtidel on ligipääs sinu andmetele, et nad saaksid sinu tellitud tooted kohale toimetada. Kui maksad oma ostu eest veebis, edastatakse lisaks sinu makseandmed meie teenusepakkujale maksete tegemiseks.
14. Vaidlused
14.1 Kliendi ja ePrisma vahelistele vaidlustele kohaldatakse Eesti Vabariigi seadusi. Vaidlused lahendatakse Harju Maakohtus.
14.2 Tarbijana on sul õigus esitada kaebus tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu.
Tarbijavaidluste komisjon: